Ay, milonga de amor

Vaig sucar els llavis amb un Malbec i em va semblar que l’asado de tira encara era més saborós. També la seva llengua, que vaig mig acariciar amb la meva en un petó tímid, just abans d’engolir un panqueque amb dulce de leche. Vam deixar enrere el carrer de Buenos Aires i, xino-xano, passada la mitjanit, ens vam plantar a la plaça de la Revolució. Mentre jugàvem a la xarranca, el vaig mirar fixament als ulls. «Ho sabies» ―li vaig preguntar― «que, un cop has deixat enrere la infància, se olvida que para llegar al Cielo se necesitan, como ingredientes, una piedrita y la punta de un zapato»? Llavors,
em va confessar que no havia llegit Rayuela. Jo tampoc. Va somriure i em va estirar de la mà, i vam córrer fins a República Argentina. Només de posar-hi els peus, em va agafar fort de la cintura. Li vaig dir: «¿qué te pasa, loco?», i em va respondre: «vení para acá, pebeta». De sobte, els blocs grisos de l’avinguda es van tornar grocs, blaus, verds, vermells. La finestra d’un segon pis va escopir els primers acords de Santa María – Del Buen Ayre dels Gotan Project. Vaig esmolar els talons de les sabates, vaig arromangar-me la faldilla i ens vam marcar una milonga.

Anuncis

2 pensaments sobre “Ay, milonga de amor

  1. Ambientació collonuda Angels. M’agrada molt, com sempre, i gairebé em poso a ballar també, hahahah. Jo hagués posat això de la finestra i la música en arribar a República Argentina, abans de que “m’agafi per la cintura” (només per cronologia de fets, perque sóc massa quadriculada). Una abraçada guapa

    • Gràcies pel comentari, Verònica! M’agrada veure que encara que ja no fem el curs juntes, em fas crítiques constructives! Quin privilegi!!! Una abraçada ben forta!!!!!

Deixa un comentari

