Bon dia

Bon dia Fotografia Pere VirgiliT’he tret les calces i has somrigut. T’he queixalat l’orella i has esclatat a riure. M’has acariciat el clatell, m’has mossegat el coll, m’has pessigat els mugrons. I jo t’he menjat tota. T’he amarat amb la meva saliva, amb la meva suor, amb el meu desig. T’he sospirat a cau d’orella i has dormit arraulida entre l’embull dels meus braços i els llençols. Amb els primers rajos de sol, ens hem abraçat i ens hem dit bon dia, hem compartit dutxa i tovallola, has comprovat el meu art en això
de fer cafès amb llet i has tastat les meves galetes preferides. T’has vestit. T’has pentinat. M’has dit que tenies pressa. T’he acompanyat a la porta, ens hem fet un petó a cada galta i ens hem dit: «ja ens veurem».

6 pensaments sobre “Bon dia

  1. M’encanta fins a “galetes preferides”. Ês molt molt viu, sembla que els puguis veure i sentir. Les últimes quatre frases les trobo fredes, com si no anèssin amb la resta del relat. A lo millor és justamentet això que volies fer. Si és això “chapeau”. Una abraçada ben ben forta.

    • Hola, Verònica! Bé, són fredes intencionadament! Pretenia reflectir una situació que sempre m’ha semblat molt paradoxal: els amants comparteixen una complicitat i una intimitat; el sexe, les carícies, paraules cutxines, la dutxa, l’esmorzar…, i just després s’acomiaden com dos desconeguts.

      • Llavors, repeteixo… CHAPEAU !!!. Dec ser massa romàntica… o he tingut pocs amants… i no sé com va la cosa….Hahahah

  2. Ei!

    Ja us segueixo i m’estic posant les botes anar llegint… 🙂

    Acabo de llegir els comentaris i l’aclariment de la teva intenció amb la història i trobo que l’has clavada…

    Contes per a gent amb vides moooolt carregades… Em va com anell al dit!

    Quina descoberta! 😉

    • Gràcies, guapa! T’has delatat, però! Vaja, que no m’ha calgut el Google analytics per saber que, finalment, t’has aventurat a entrar al nostre blog. Merci per fer-ho i merci pel comentari!

Deixa un comentari

